Курінський: Як швидко та ефективно здобувати нові знання?
- Що таке творчий повтор?
- Що таке сни розуму?
- Як будується гештальт-рух?
- Як зняти психологічні обмеження?
Філософія повтору: Як швидко та ефективно здобувати нові знання?
Давно мрієте стати поліглотом, але у вас не вистачає коштів на репетитора? Тоді вам варто подивитись цей вебінар.
У вебінарі відомий український філософ Валерій Курінський розкриє вам таємницю, як навчитись швидко та ефективно отримувати нові знання та навички завдяки унікальній методиці самонавчання.
спеціальна ціна під час війни
3000 грн.
600 грн
Що таке постпсихологічна автодидактика?
ПІСЛЯ ВЕБІНАРУ ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ
Як створити ущільнення часу?
Як досягнути автоматизму?
Як уникнути вигоряння?
Як зняти психологічні обмеження?
Що таке макрорух?
Що таке творчий повтор?
Отримайте знижку
3000 грн.
600 грн.
Як вивчити одночасно кілька мов?
Дізнайтесь, як швидко та ефективно опановувати нові знання та навички завдяки унікальній методиці Валерія Курінського — ПостПихологічній Автодидактиці.
Після вебінару ви зможете застосовувати нові знання на практиці та вчитись новому швидко.
Отримайте ключ від унікальної методики самонавчання лише за 600 грн.
ЩО ВАС ЧЕКАЄ НА ВЕБІНАРІ
Секретні техніки самонавчання
Філософія творчого повтору
Прийоми ПостПсихологічної Автодидактики
Особливості творчого повтору
Що ви отримаєте?
Після перегляду вебінару ви розкриєте таємницю творчого повтору та зможете використовувати цей прийом на практиці.
Ви навчитесь знімати психологічні обмеження і скасуєте раз і назавжди нетворчий підхід до навчання.
Зробіть ще один крок до ефективного самонавчання лише за 600 грн.
Отримайте знижку
3000 грн.
600 грн.
Спікер вебінару — Валерій Курінський
Валерій Курінський – український педагог-автодидакт, філософ, музикант, письменник, поет, поет-пісняр, композитор, дослідник, художник, перекладач з сотень мов, поліглот, автор і дослідник системи навчання під назвою «ПостПсихологічна Автодидактика».
Сьогодні українці переосмислюють наукову та творчу спадщину Валерія Курінського: його рукописи, книги, відео-лекції, музику, пісні тощо.
Останні десятиліття дуже зросла цікавість до книг Курінського з самонавчання та вивчення мов, його тренінгів «Людина і проблема», записів його лекцій у «Театрі думки», лекцій «ПостПпсихологічної автодидактики».
ЯК ЗМІНИТЬСЯ ВАШЕ ЖИТТЯ ПІСЛЯ ВЕБІНАРУ?
Ви зможете:
- творчо та усвідомлено підходити до процесу навчання;
- знімати психологічні обмеження;
- відчувати радість від самого процесу, а не від результату;
- уникати вигоряння під час навчання;
- швидко та якісно засвоювати навчальний матеріал;
- застосовувати на практиці прийоми унікальної методики самонавчання — ПостПсихологічної Атодидактики.
Отримайте знижку прямо зараз
3000 грн.
600 грН
Валерій Курінський: ПостПсихологічна Автодидактика
Шанувальникам Неоплатонівської академії пропонується одна з лекцій українського філософа, музиканта, поета, поета-пісняра, письменника, поліглота Валерія Курінського “Українська ПостПсихологічна Автодидактика” з циклу лекцій, начитаних Валерієм Курінським у 1991 році в одному з львівських університетів. Ця лекція ніколи ще не публікувалась у відкритому доступі.
Валерій Курінський був людиною енциклопедичних знань, закінчив Національну музичну академію класу скрипки, знав десятки мов і мав ідеальний музичний слух, що й дозволило йому винайти «вабики» — короткі фрази, які дозволяють неносіям мови перемикатись між мовами, налаштовуючи вимову, — тобто, говорити без акценту. Курінський створив систему Автодидактики, цікавого самонавчання, про яке йдеться у десятках його рукописів, книжках та відеозаписах лекцій. Він вигадав спеціальну лінгвістичну іграшку Говорунко (містила безліч варіацій та вкладок-мов, що дозволяло демонструвати використання мовленнєвого апарату людини в різних мовах), і яка допомагала В. Курінському ставити вимову учасникам лінгвістичних тренінгів одразу кількома мовами.
Взявши за назву своєї методики стародавнє давньогрецьке «Автодидактика» (самонавчання, авто – «сам», дидакт – «вчу»), Курінський прагнув до переосмислення цього терміну та наповнення його рисами постпсихології, новими сенсами. Саме тоді з’являється словосполучення «ПостПсихологічна Автодидактика», в якій Валерій Олександрович робить акцент на стосунках з самим собою та внутрішніх змінах. Він відходить від поняття людини з позицій дарвінізму та відстоює нову парадигму бачення людини, Homo Globalis, що ґрунтується на пошуках Прекрасного.
В якості прикладу переосмислення того, що власне зробило людину людиною, Валерій Курінський звертався зокрема до знахідок Луїса Лікі та знахідок у печері «Trois freres», які підтверджують, що флейта і людина практично одного віку. Все це, за переконанням українського філософа, підштовхує до розуміння сутності людини, опираючись саме на сприйняття нею Прекрасного.
Маестро був впевнений, що посилання саме на прекрасне дає людству більш широкий інструментарій для облаштування себе. Він наголошував на іншій морфології життя, що тісно переплетена зі станами замилування та захватом, із тим, що належить до сукупності категорій, яку очолює саме поняття прекрасного.
Він вважав, що “завдяки застосуванню поняття й різновидів прекрасного можна дозволити собі вийти з ентропії (безпорядку), яка панує в загальноприйнятих поглядах на те, чим є організм і як його можна використовувати”.
На думку Курінського людські стани: психічні, й надіндивідуальні — це складові якоїсь «загальної психіки», але не «колективного підсвідомого» (як це називали класики психології), а навпаки – колективного усвідомленого.
Саме тому він пропонував нову парадигму навчання, парадигму життя, розуміння себе через культуру, філософію.
Автор окремо виділяв появу свого курсу «Українська ПостПсихологічна Автодидактики», підкреслюючи, що “кожна наша ідея неодмінно належить до певного напрямку думок, який існує не перший рік, не перше тисячоліття. Принцип їхнього влаштування на думку філософа, має стосунок до етносу, до племені й роду. Незалежно від нашого бажання, ми маємо національну ментальність. Він зазначав, що особливість транслювання психічних станів та особистісних ознак, яку називають ментальністю, виховується, і «подолати» її досить важко, що людина тільки тому, що має гени, не може зробитися носієм національної ментальності.”
Валерій Курінський підкреслював, що “ціннісність національних факторів та особливостей, поводження й ритуалістики, всього культурного й культурологічного загалу, який існує і наданий нам — тим «живим» людям, які були колись «ненародженими» для Шевченка. Він вважав, що ми можемо зробити такі рисочки в автодидактичній поведінці людини в самонавчанні, які стосуватимуться більшою мірою українського читача, українського автодидакта-самоука”.
Що таке перцепція українця?
На думку Курінського “усі сукупні риси нашого світосприйняття (Weltanschauung, як його називають німці), врешті, після багатьох перетворень, трансформацій, «метемпсихозів» лягають в основу своєрідної «народної педагогіки». Деякі соціальні речі, значною мірою збереглися ще від часів, коли в Україні, уперше в Європі, розвинулася система жіночої освіти. Це наша дійсність, яка задає характер усьому тому, що ми тепер здатні створювати в самоосвіті….Щоб навчатися, треба проходити через культурні переживання й набувати відповідні високі стани”.
Автор пишався, що міг поставити саме акцент — українська автодидактика, бо знаходив чудове поєднання рис, притаманних саме українцям, і насамперед — це вміння відчувати.
Валерій підкреслював, що “перцепція українця — це перцепція гострого вуха з чутливим слухом, який розпізнає багатство інтонацій світу і сам уміє видобувати їх. Це музика людей, розвинених музикально. Свою музику мають усі народи, однак і ступінь, і характер мелодійності при цьому різний: наприклад, в одних більша увага до ритму, в інших — до мелодії і т.д. В українців же гармонійно розвивалися всі сторони музикальності”.
В. Курінський, виділяючи в
українцях величезну самостійність мислення у філософствуванні «українського філософа з народу», пояснював це не стільки вмінням відособлено й автономно існувати в світі, скільки вмінням розуміти себе, спілкуючись з усім світом та “знаходити потрібні знакові системи”.
Філософ неодноразово говорить про аперцептивність (сприйняття вдруге) української нації, її непереборне бажання все “помацати”, відчути на дотик. Саме ці риси стали основоположними для складання плану викладу постпсихологічної системи самонавчання, системи, яка дозволяє жити більш-менш напружено й більш ефективно.
Курінський зауважив, що «для нас характерне дуже безладне існування. Хаотичні наміри сплітаються в грудку планів, приречених на нездійсненність. Потім — грудка в горлі, повернення до «жаху життя», визнання власного безсилля, саможалість, втрата часу, здоров’я і, нарешті, загибель особистості, що прийняла конституцію творчої безплідності.»
Саме інтуїтивне прагнення меншої залежності від підсвідомості, на думку В. Курінського, привело багатьох жителів Західної півкулі до захоплення різними східними філософіями, окультизмом усіх різновидів, містичними течіями.
Він дивувався, що нікому із вчених, які займаються проблемою «стріли часу», не спадає на думку побачити незворотність, час і багато інших явищ з погляду того, хто серйозніше прийняв парадигму цілісності, тобто надав їй властивості бути необмежено і постійно актуальною у самому мисленні, про що б учений не думав. Він акцентував на тому, що «існують події, що породжують тривалість, «тривання» (duree), а не час, що породжує події. Події ж пов’язані з властивістю матерії існувати виключно неповторно (uniquely, unrереаtedly). Саме неповторність всього, що фізично існує, і є, можливо, найважливішим в цій історії.
Редукований розгляд параметрів має приводити, на думку Майстра, до перегляду. Ідеалізація приймається за об’єктивну реальність. Широко відкриті очі фізиків, що почули про залежність від спостерігача явищ у квантовому всесвіті, розкрилися б ще ширше, якби вони не забували, що вся феноменологічна сукупність їхнього господарства ніколи не може мати статусу чогось, що існує абсолютно об’єктивно. Непомітне проникнення подібних хибних уявлень у побут, думки і справи людей значно спотворює світобачення і ніби науково стверджує контрхолістичний тип мислення на тлі — і ситуація воістину не позбавлена гумору! — загального декларування холізму та його необхідності для вирішення практичних та теоретичних проблем, що стоять перед людством.
Що думає Наталка Іванова, редакторка книги “Українська ПостПсихологічна Автодидактика”?
На думку Наталки Іванової, редактора книги “Українська ПостПсихологічна Автодидактика», написаної за відеолекціями Курінського, методика «створює середовище спілкування, яке достатньо широке, щоб задовольнити найбільші сподівання…»
Наталка вважає, що можливо декому здасться, що “постпсихологія повелася з багатьма гуманітарними та філософськими питаннями дуже гостро, майже шокуючи тих, хто звик до їхнього, по суті, придаткового статусу” та попереджає, що “не прийнявши цього шоку, нам дуже важко буде розпочати цю розмову”. Пані Наталя, водночас, зауважує, що «Постпсихологія здійснила справжню інтелектуальну «диверсію», наполігши на об’єктивному змісті й науковому розв’язанні опорних питань, що пов’язані з культурою та розвитком людини. Бо після речей, які винайшов Валерій Курінський, уже неможливо, не гідно дозволяти собі недбалість у міркуваннях про внутрішній вимір людського буття, говорити про культуру й мистецтво як про «додаток» до буття зовнішнього.
Курінський наочно показує, як організовується в людині лінгвістичне відчуття культури. Він починає роботу над мовами з руху, а сам рух кладе в основу розуміння стосунків людини з джерелом краси, захватів і хвилювання, неповторного та еволюційного за своєю суттю. Від моменту природної еволюції, коли ці стосунки з прекрасним зав’язалися вперше, Постпсихологія починає відлік існування всього людського виду – і знаходить такій позиції наукові підтвердження… З лінгвістики, мовби з опанованого музичного етюду, яким започатковується майстерність, – виростає й універсальна модель самоосвіти, Постпсихологічна Автодидактика. Тут віднайдено інструменти для того, щоб людина органічно «включалася» в мову, говорила без акценту, отримувала насолоду від такого знайомства і радо йшла до нових. Відтак іноземна мова стає засобом входження в іншомовну культуру, а не громіздким страхаючим бар’єром на шляху до неї. І бажано, щоб у сучасної людини таких інструментів було якнайбільше».
“Шлях від Homo Sapiens до Homo Globalis – надзавдання ПостПсихології і, власне, Автодидактика – саме про це,” — Валерій Курінський.
купуйте вебінар лише за 600 грн.